15 Temmuz 2009 Çarşamba

İlknur Abla Gezisi :)



Tüm bloglarda bir yaz durgunluğu var bu ara arkadaşlar. Sebebi malum,tatil sezonu.. Bloglara ara verme sezonu. Benim blogumda da istemeden kısa bir ara oldu ama bundan sonra sık sık yazmaya çalışacağım inşallah, zira anlatacak şeyler ve paylaşılacak fotolar epey birikti. İşin kötüsü takip eden kuzenlerim dalga geçmeye başladı, en son eklediğim muffin bayatladı diye:) Her neyse...

İki hafta önce Bodrum'daydık, yıllık iznimizin bir haftasını orada harika bir koyda tatil yaparak geçirdik. Bundan daha sonra ayrıntılı olarak bahsedeceğim. ama bu yazının konusu geçtiğimiz cumertesi Kdz. Ereğli'de oturan kuzenime yaptığımız ziyaret olacak. İki araba doluşup gittiğimiz kuzenim, iki küçük çocuğuna rağmen çook güzel şeyler hazırlamıştı. Yaz menüsü olarak ilham verme açısından sofrasını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Önce salatalardan başlayalım.

Hafif tadıyla makarna salatası


Yoğurtlu patates ezmesi


Közlenmiş kırmızı biber


Annemin zeytinyağlı sarması ve biber dolması


Ve sırada hamur işleri;

Karışık pizza


Peynirli gül börek


Mantar kurabiye

Ve tabiki de benim favorim, tatlılar!

Harika ev yapımı top top profiterol ve
mis gibi kahve kokulu tiramisu! Muhteşemdi!!..


Servis tabaklarında bu iki harika lezzete Dr Oetker hazır dondurması eşlik etti. Sunum çok şık değil mi?


Ve bahsetmeden geçemeyeceğim bir tatlı daha vardı; Dileğin kucağında uyumaya çalışan Kerem:) 41 kere maşaallah, ablası İrem gibi Kerem de dünyalar tatlısı bi şey!


Hasılı kelam; yemeğin bahane olduğu muhabbetin şahane olduğu, 40 yılda bir denecek kadar seyrek olan
çok güzel bir gün oldu, umarım bundan sonra böyle günleri daha da sıklaştırabiliriz. Buradan kuzenim İlknur Abla'ya da tekrardan teşekkür ediyorum herkes adına:)

Efendim tüm blogger halkına da mutlu yaz günleri diliyorum..

Sağlıkla...


5 yorum:

  1. Benim masam diye demiyorum ama masamız çok leziz gözüküyor.O gün ufaklıklardan pek farkına varamadım ama çok keyifli ve eğlenceli bir gündü zeynepcim:)

    YanıtlaSil
  2. mantar kurabiyeler bir harikaydı...Çaylada çok nefis oluyor üstelik görüntüsüde pek cici...Ellerine sağlık zeynepcim...

    YanıtlaSil
  3. Evet İlknur abla, masan gerçekten çok leziz ve şıktı,sen yaparsın da öyle olmaz mı hiç? Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Sizinle güzeldi masam zeynepcim.Yengemin dolmaları,börekleri,senin mantar kurabiyen masamı daha zengin ve lezzetli yaptığı kesin.Yine güzel sofralarda,yine güzel sohbetler dileği ile.öpt.

    YanıtlaSil
  5. inşaAllah İlnur balam, bu kez bende ama :)

    YanıtlaSil

Dediniz ki;