27 Ekim 2010 Çarşamba

Pembemsi Beyaz Güller...


Daha evvelki gece rüyamı anlatmıştım O'na..
"İlginçtir" demiştim, "pembemsi beyaz goncaları üzerinde olan bir gül ağacı" gördüm rüyamda...
Gülümsedi...
"Belki uzaklardan bir hediye gelecektir sana" dedi...
Daha evvelki geceye kadar unutmuştum bu günü...
Gece yarısından sadece bir kaç saat öncesine kadar bir şey de ifade etmeyecekti benim için.
Doğru ya doğum günümdü bugün benim...
Ama daha saatler 12'yi vurmadan kapı çaldı, şirin bir çanta içinde şirin bir kutu, ve O'nun güzel elleri ile yazılan bir mektup...
Pembemsi bir kutu...
İçinde pembemsi beyaz güllerin kokusu...
Daha evvelki gece bahsetmiştim O'na, o zaman sadece bir rüyaydı.
O ise çoktan göndermişti...

Kalp kalbe gerçekten karşıymış meğer...
Biz gerçektik, vardık,çook güzeldik...
Bunu bir kez daha hatırlattığın için...
Varlığın için,senin olduğum için...
Çook teşekkür ederim Biricik Sevgili...
Sensin kalbimin tek sahibi...


Biriciğimin hediyesi... ;)

With love, love, love...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dediniz ki;