23 Nisan 2011 Cumartesi

Turkish Cuisine Forever!

Son zamanlarda internette devamli pide, lahmacun vb tarzi yemeklere bakip bakip ic gecirmelerin sonunda, bir aksam  nihat doganin ulkemi ozledim diye aglamasi gibi ben de 'pide yemeyi ozledim' diye gozlerimi silartinca (bkz: babanemin dilinde aglamak) sevgili esim buyuk bi aydinlanma yasayarak benim pide aserdigimi anladi :) Ve en yakin haftasonunda, en yakin TR restoranina beni goturerek gozyaslarimi dindirdi sagolsun. Asagidaki resimler de oradan, pide benim, iskender ise esimin tercihi.. Bir elim pidede digeri iskenderde seklinde bi yemek yedikten sonra gayet tuzlu bi fatura odeyerek ciktik mekandan.. (bi bardak ayranin 5,95 $ olmasi gibi mesela!! ) Ama maddiyat onemli degildi zira ben yediklerimden gaaaaayet memnun kaldim :) 
Turkish cuisine forever!!!


Mekan guzeldi, otantik dekorlar, olmazsa olmaz nargile siseleri, kilim keceler ve fonda enstrumantal Turk muzikleri.. Aksamustu gittik, yemek yiyen tek Turk grup bizdik, geri kalan tum musteriler Amerikali idi. Gozlemledigim kadariyla hepsi yemekleri buyuk bir zevkle  goturuyorlardi :) 


 Fotolar pek estetik degil, sorry..

Mutlu bir kesif, lezzetli bi yemek oldu... Umarim gurbette yasayan herkesin uzanabilecegi yakinlikta bi Turk restorani vardir. Yoksa bu hasret cekilmez olur gibi..
Sevgiyle..

6 yorum:

  1. TUZLU FATURA TURK RESTORANLARININ OLMAZSA OLMAZI! AMA ISKENDER DURURKEN PIDE YENIR MIIII??:)

    YanıtlaSil
  2. esimin iskenderini kim yedi sandin? :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Kucuk kiz,
    sizin Turk lokantasi bizimkini over, 5.9a ayran cidden cok tuzluymus! bizimkini opup basiam koyayim bari.
    aa BTS de burdaymis!
    tum gurbetciler toplandik, toplandik,
    Turk lokantalarinin kulagini cinlattik:)

    YanıtlaSil
  4. hosgeldin Lama:)
    Turk `goz acikligi` her yerde, tabi adamlar biliyorlar ki insan ozleyince paraya kiyacak, fiyatlari ucuruyorlar. zavalli biz gurbetciler :)

    YanıtlaSil
  5. abilerin doğulu olduğu belli , duvarların renginden.afiyet olsun,bizde de gözleri şılardı derler,babaanne göçmen galiba

    YanıtlaSil
  6. hosgeldin Neval, evet babanne 1930 model bulgar gocmeni :) demek bu modellerin hepsi birbirine benziyomus :)

    YanıtlaSil

Dediniz ki;