10 Haziran 2011 Cuma

Susamli Pogaca


Internette bi sitede bu tarifi gordugumden beri aklima takildilar. TR de her kose basinda bulabilecegimiz simit sarayindaki kasarli simitlere benzetmistim goruntulerini. Bekledikce daha cok canim cekti ve gecenlerde bir gece saat 9 dan sonra ne zamandan sonra ilk kez elimi hamura soktum :) 10da firina surdum ve 11e gelirken limonata esliginde mideye indiriyorduk buncagizlari :) Valla benim icin gece yemek yemek cok iyi cunku sabaha karsi mide gurultulari ile uyanmami engelliyor ama sevgili esim acisindan ne kadar faydali bilemem. Hamile olunca esler birlikte kilo aliyormus diye okumustum bi yerlerde, umarim biz de ikili olarak kg alanlardan olmayiz :))
Neyse, iste tarifi asagida.. Denerseniz afiyetler olsun..




Hamuru icin
2 su bardagi ilik süt,
1 su bardagi sivi yag,
2 yumurta,  
1 maya, 1kabartma tozu
1 yemek kasigi tuz, 2 yemek kasigi seker,
aldigi kadar un
icine:
peynir
üzeri icin:
1 su bardagi su
2 yemek kasigi pekmez,
susam
Yapilisi:
  • Hamur malzemelerini karistirin ve yumusak bir hamur elde edin
  • Su ile pekmezi karistirin
  • Hamurdan limon büyüklügünde parcalar alin ve icine peynir koyun,
  • Peynirle hazirladiginiz hamurlarin üst kisimlarini önce pekmezli suya sonrada susama bandirip tepsiye dizin.
  • Keskin bir bicakla üzerlerini cizin
  • 30dk. dinlendirdikten sonra önceden isitilmis firinda üzerleri kizarana kadar pisirin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dediniz ki;