30 Temmuz 2011 Cumartesi

Aldikca Aliyorum Vol. III

Minik kusumun odasi icin alinan karyola yataginin nevresim setleri geldi. Simdilik her sey paketlerinde bekledigi icin alisverisi yaptigimiz siteden alinti resimleri ekliyorum. Insaallah kullandigimiz gunler gelince hakikilerinin de resimlerini eklemek nasip olur :) Evet kizimiz icin seker pembe tonlarinda alisverislerimiz devam ediyor :) TR den akrabalarin yollayacagi bir cok hediyenin de pembe oldugunu soyluyorlar. Ben de en azindan kiyafetlerini baska renklerden secip almaya calisiyorum. Ilerleyen gunlerde minigin ilk kiyafetleri ile ilgili bi postumuz da olacak ins. 

Iste suslu kizimin  %100 cotton ve organik cicileri:) Pottery Barn Kids bu isi iyi biliyor!

Yatagin parmakliklarina minik basini, ellerini carparsa cani acimasin diye cift yonlu 'bumper' in ic yonu

Bumper dis yonu ve carsafi

Dekoratif isim yastigi, henuz ismine karar veremedigimiz icin ustune isim yazdirmadik biz.
(TR de olsak taki yastigi olarak bayaa isimize yarayacakti ama neyse... Hazir altin fiyatlari da yukselmisti ne guzel :p )

Minik battaniyesi


Bu da hepsinin bi arada gorunumu, bizim odamiz bu kadar pembe olmayacak korkmayin,en azindan duvarlar hala beyaz  :) Bir de yatak etegi almadik, gereksiz geldi bana.


Rabbim hayirlisiyla kavusmak nasip etsin bize (ve tum bebek bekleyenlere)..
27 hafta+2 gunluk olduk (masallah), ama simdiden cook ozledim O'nu!
Sevgiyle!...

3 yorum:

  1. annesi ne güzel şeyler alıyosun sen öyle maşallah. yatak çok konforlu görünüyor, girip yatasım geldi :)) duana amin diyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hmmm küçük kızım benim! çok özendim sana bak şimdi, seni ve bebişini o kadar çok görmeyi istiyorum ki,dün kardeşime söylüyordum, "Bi koşu Sacramento yapsam mesela??!!". Inşallah hayırlısı ile,yani sağlıklı sıhhatli bir şekilde kavuşursunuz...özlemle

    YanıtlaSil
  3. @Sagol yemyesildeniz teyzesi, daha guzelleri sizin olsun ins!
    @Zoraida teyzesi, ben de ozledim seni! atla gel kizim dogduktan sonra yilbasi tatilinde :) super olur valla!!!!

    YanıtlaSil

Dediniz ki;