5 Ağustos 2011 Cuma

Minigin Kiyafetcikleri :)

Cok mu oluyoruz nedir? Ama napalim ilk goz agrimiz, haliyle hafiften simartma durumu var sanirim.. TR'den gelecek hediye kiyafetler de olmasa kendimi nasil frenlerdim bilmiyorum. Her seyi alasim var! Asagidakiler de totsy siparislerimdendi, dun misafirlerime iftar hazirliklari yaparken gelince havalara uctum, tum yorgunlugumu unuttum. :) Minigimin dolabinda yerlerini aldilar, heyecanla giyilmeyi bekliyorlar! Asillari fotolarindan guzel :)

Hastane cikisi(larindan bir ornek diyelim:)

 3-6 aylik ilk dis giysileri

6-9 aylik yaz elbisesi

Abiye kiyafeti :)

Karpuz tadinda 6-9 aylik yazlik elbiseleri

Oyy bunlar cok tatli cok! gidip gelip bakiyorum, giysilere sarilip kizimla konusuyorum :) Napalim gurbet ellerde oyalanacak baska bir isim yok simdilik, ben de kizimin cicileri ile oynuyorum :)

Sevgiler!

1 yorum:

  1. 9 aylık kıyafetler bile alınıyor maşallah :)) çok ciciler ama insan zaten zor tutuyor kendini. güle güle kullanırsınız inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil

Dediniz ki;