27 Ocak 2009 Salı

Limonlu Ihlamur...


Herkese merhaba diye fısıldamak istiyorum! Ama bu sefer merhabam sessiz çünkü ben de öyleyim... Hani demiştim ya cuma günü hastalandım diye,meğer daha tam hastalanamışım o gün:) arkası pazartesi imiş... Dün kendimi iyi hissederek işe gittim ancak dönüşüm muhteşem oldu!! Öğleden sonra sesim hızla kısıldı ve akşam tamamen "mute" oldum:) Eve dönüşte servisten hastanede indim ve hemen soluğu acilde aldım. Durum gerçekten de ciddiymiş, boğazım da nodüller oluşmuş. Doktorum hemen oksijen-adrenalin verilmesini söyledi, ne işe yaradı bilmiyorum ama dün akşam 1.5 saatimizi acilde geçirdik tatlı balığımla... Tabi çıkışta hemen ilaçları almak için eczaneye gittik:tam bir poşet ilaç... Antibiyotik,soğuk algınlığı hapı,öksürük şurubu ve boğaz spreyi... Ekstraları da var tabi!! Bol bol sıvı alınacak;su, çorba ve ıhlamur çayı...
Herkese sağlıklı günler diliyorum...

2 yorum:

  1. zeynepciğim çok çok geçmişler olsun...sitende gezdiğimde malatya adı geçti peyniri falan acaba malatyalımısın??hemşehrimiyiz yoksa...öpüyorum seni...çabucak iyileş inşallah....

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim:) malatyalı değilim ama malatya darendeli çook samimi arkadaşım var resimler onun evindeki öğle yemeğinde çekildi. yorumun için de teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Dediniz ki;