10 Aralık 2010 Cuma

Güzel Bir Haber


Güzel haberler almaya ne kadar ihtiyacım vardı. Bilenler bilir, 1 yıldır yol gözlemekteydim, gittim-gideceğim derken tam 12 ayı doldurmuştu bu ayrılık.. Elimizde olmayan sebeplerden dolayı bekledik, bekledim...

İnsanlar sordular,yorumlar yaptılar, ahkam kestiler, hatta kınadılar... Cehalet dedim, güldüm geçtim. Ama içimde az da olsa biriktirmişim sanırım. Sabrettim,sabrettim.. Güzel günleri bekledim hep..

Şimdi yavaş yavaş tatlı telaşlar başlıyor mu ne? Günler daha mı parlak görünüyor gözüme yoksa pastırma yazı kış mevsimine darbe mi yaptı? Bu kalp çarpıntısı merdivenleri hep hızlı çıktığımdan mı, hızlı konuştuğumdan mı, yoksa hafiften basan heyecandan mı? Yüreğimin kıyısında çırpınıyor minicik dalgalar.. :)

Güzel haber de şu; ağustos ayından beri beklediğimiz vize çıktı. 
Yeni yılda yeni yuvaya, kalbimin sahibine, sevgiliye uçuş var şimdi:)
Sevgilerimle!!

4 yorum:

  1. canımmmmmmmmmmmm çoooooook sevindim çooookkkk :D:D

    YanıtlaSil
  2. sağol handanım!
    ben de,ben de,ben de çok sevindimm:) :*

    YanıtlaSil
  3. heyyyoooooo...süpersiniz efenim...tebrik ederim...herkes sevdiğine kavuşsun Rabb'im (ben de ben de:P)

    YanıtlaSil

Dediniz ki;