17 Aralık 2010 Cuma

Online Alışveriş Tecrübesi

Havalar soğuk, bazen buz gibi kar tanecikleri çarpıyor insanın yüzüne, bazen de yağmurlarla ahenkli saçların havası sönüveriyor. İnsanın canı bu havada dışarı çıkmak istemiyor.Kısacası soğuk hava insanın façasını bozuyor arkadaşım :) Vitrin bakma aktivitesi özellikle hatun kişilerde bir ihtiyaç olduğundan, eve tıkılıp kalan bünyelerde zamanla huzursuzluklar baş gösteriyor. E bu durumda yapılabilecek en eğlenceli şey de, internetten indirimli satış yapan sanal shopping mall'lara tıklamak! :) Hiç yorulmadan, kat kat giyinmeden, üstelik elinde çayın kahven, ohh miss! Bak bak dur,dur dur bak!..Üstelik başında dikilip, gözlerini devire devire seni  adım adım takip eden mağaza görevlilerinin olmaması da cabası! 
Benim için de sanal mağazaların durumu bu idi, bakmak pek hoş idi, ta ki ilk defa bi siteden sipariş verinceye kadar..
Hasılı kelam, ilk online siparişim geldi. Neredeyse törenlerle, davul zurnayla karşılayacaktık kargomuzu. Zira kendileri ancak dün akşam ulaştı elime. Yaklaşık 2 haftada varabildi. Sanki Çin'den geliyor yahu. Şirketin merkezi Şişli'de imiş, bizim evden arabayla 25 dakikalık yol aslında ama toplu dağıtım yapıyorlarmış, falan filan.Ben siparişi verdikten tammmm 10 gün sonra ürün kargoya verilmiş! Yuh diyorum! İnsan alışveriş yapınca hemen elinde olsun istiyor. Şimdi buradaki yazıyı okuyanlar da "sanki para saydın da çemkiriyorsun" diyecek. Ama olsun. Mesela ilk alışverişini bedava yaptığı halde bu kadar beklemekten sıkılan ben, bir de dünyanın parasını verip bir şeyler alsam, teslimat için 15 gün beklemeye tahammül etmem. Niye edeyim ki? Şu anda da   markafoniden beğendiğim bilimum ürünleri sipariş etmeye üşeniyorum, sırf teslimattaki yavaşlık yüzünden. Alışverişin tadı kaçıyor beklerken abi. Yetkililere duyurulur. Hızlanın biraz canım, hadi tempo, tempo! Al işte bi müşteri kaybettiniz bile burada!
Amaaan, laf olsun işte.. :)
Sağlıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dediniz ki;