4 Aralık 2010 Cumartesi

İlk Online Alışverişim :)

İnternet'ten alışveriş yapmak ne kadar avantajlı olsa da şimdiye kadar hiç denememiştim. Geçerli sebeplerim var tabiki. Üstümde denemeden giysi ve ayakkabı alamama gibi bir özrüm var. Ev tekstilinde ise rengini görmeden kumaşına dokunmadan karar veremiyorum bir türlü.. Geriye de alınacak pek bir ihtiyaç kalmıyor.Kazara bir ürünü beğendiğimde de, şurası şöyledir-burası böyledir diye ikirciklenirken çoğu zaman bir bakıyorum ki kampanya bitmiş, ya da alışveriş tutkunları ben davranamadan her şeyi silip süpürmüş..
Markafoni adlı online alışveriş sitesini bir süredir takip ediyorum. Çoğu bloggerin müdavimi olduğu bu siteye üye olan birinin özel daveti ile üye olunabiliyor ancak. Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıldıktan sonra markaların sadece site üyelerine yaptıkları büyük indirimlerden faydalanma fırsatı sunuluyor. Siteye konan indirimli ürünlerin kampanyaları sadece 2-3 gün devam ediyor, sonra da kampanya bitiriliyor. Zaten çoğu zaman -yukarıda da bahsettiğim gibi- kampanya daha bitmeden, alışveriş çılgınları ürünleri saatler içinde bitiriveriyor :)

Herhalde Markafoni sitesi benim bu tutukluğumu farketmiş olacak ki, dün mailimi açtığımda bir baktım 10 tl'lik bir alışveriş kuponu yollamışlar. Baştan  "amaaan, 10 tl ye ne alınır ki" diyerek önemsememiştim, sonra diğer bloglarda da böyle indirim kuponları ile yapılan alışveriş postlarını okuyunca ben de gaza geldim. Bu sabah kalkınca markafoninin başına kuruldum. E elimde var 10 tl lik çek, bozdur bozdur harca di mi? Neyse uzun araştırmaların sonunda keseme (çekime) uygun bir adet lipstick buldum. Bir hafta içinde yollayacaklarmış bakalım nasıl bir şey..
Bunu okuyan blogger'lar herhalde gülüyorlardır bana vay çaylak diye.. Artık beleş de olsa açılışı yaptım sayılır.
E biri beni durdursun canım :)

Herkese iyi haftasonları...
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dediniz ki;