3 Mart 2009 Salı

Bir Reklam ve Bir Özür:)


Dün akşam yayınladığım kurabiye resmini bizzat kendim çektim ancak kurabiyenin ismini yazdığım halde hazır olduğunu belirtmeyi unutmuşum. Adı Hanımeller Kurabiyem olan hanımeller serisinin XL ebattaki yeni ürünü gerçekten çok lezzetli ve ev yapımını aratmayacak cinsten. Aslında Türkiye kanallarında bugünlerde reklamı döndüğü için marka belirtmeye gerek görmemiştim ama yurtdışındaki okurlar doğal olarak ben yaptım sanmışlar. Hüsnü zanları için teşekkür ediyoruz. Ve sebep olduğumuz yanlış anlaşılma için de öncelikle Acemi Şef'ten özür diliyoruz:) Esen kalın...

1 yorum:

  1. Ay canım yaa çok şekersin sen :)) Ben de yeminle sen yaptın sandım :)))Ay yazıyı görünce bayıldım vallahi :)))Açıklama için teşekkürler bu arada :)

    YanıtlaSil

Dediniz ki;